awak..selamat hari raya tau..

ِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

hai semua..

actually saya tak tau nak cakap ape.. semenjak2 ni lain macam pulak dirini ni.. entah la.. penat bekerja kot..cewah..

disebabkan tak lama lagi nak raya dah..

so saya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..kita kosong..kosong..kosong (lagu najwa latif..hehe)..

selamat beraya di kampung dan selamat pulang kekampung dengan selamat ye..

jangan nakal2 tau..jangan main mercun yang bukan-bukan sampai boleh hilang tangan..takmau..takmau ye..

doakan diri aku ye semua..doa aku berjaya dalam menjayakan event..(tak pernah2 aku buat seumur hidup aku)..maybe aku kena buat nanti lepas raya..waaa..sob..sob..

ok la see u later..

love and miss you dearies

assalammualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z