Pengumuman




ِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Assalammualaikum,


untuk pengetahuan anda semua aku akan ke indonesia pada bulan Mac ni.. untuk melancong..




tolong doakan aku selamat pergi dan selamat balik ye..

jikalau aku tak update ape2 lagi lepas ini bermakna aku hmmm faham2 je la ye.. 

first of all aku nak minta maaf pada semua jika aku pernah bercakap atau penulisan aku ada yang kurang sopan sehingga boleh melukakan hati samada sengaja atau tidak sengaja... 

tiada apa-apa lagi rasanya yang nak diberitahu selain dari aku masih lagi menganggur walaupon dah banyak interview aku pergi..belum ada yang panggil keje lagi...masalah aku mungkin pada sesi temuduga rasanya..mungkin cara percakapan aku kelihatan kurang menyakinkan...tapi takpe..kalau ada rezeki insyaALLAH ada..

hehe.. itu je kot

see u soon dear reader,
take care.


Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z