AKU MASIH DISINI




Assalammualaikum,

Apa khabar semua? harap-harap semua dalam keadaan sihat.

Syukur pada ALLAH jika kita sihat dan masih hidup didunia yang sementara ini.

Aku?? hmm dah boleh terima sikit-sikit kenyataan..


Tapi rasanya seperti mulut kata terima tapi hati hanya ALLAH je yang tahu.

Sesekali aku tengok FB dia atau gambar dia aku sedih juga..Kadang airmata mangalir juga. Cuma airmata aku tidak seperti dulu.  Air mata aku sedikit sahaja.

Kadang aku baca komen-komen yang diaorang sakat dia dan dia balas balik boleh buat aku ketawa.

Hari itu aku stalk whatsapp dia, and it's gone. Myabe family dia dah deletekan untuk dia.Cuma yang tinggal sekarang adalah FB sahaja for now.

Aku tahu aku harus move on with my life. Cuma bagi aku masa... Berapa lama aku tidak pasti..

Kadang tengok orang naik motor ingat dia. Tengok motor warna merah ingat dia. Everything remind me of him.

Aku hanya hamba ALLAH yang lemah yang sering di uji dalam hidup. Ujian-ujian itu lah yang menguatkan aku dalam menghadapi sebarang cabaran dalam hidup.

INSYA ALLAH aku ok..Jangan risau..

(Hendak tahu lebih lanjut boleh boleh refer post tajuk IAM4U)

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z