Tidurku Masih Belum Lena


Assalammulaikum,

Aku cuma nak tulis yang tidur aku masih belum lena sepenuhnya,
Aku seringkali terjaga tengah malam, mungkin juga ALLAH nak aku sembahyang sunat, Mungkin..

Yang pastinya semenjak hari kejadian (baca pada post yang lepas) tidur aku tidak lena seperti dulu.
Mungkin kerana terlalu banyak benda difikiran aku.

Bukannya aku sukar tidur cuma tahap lena tu tak macam dulu.

Tidur aku menjadi tidur yang tidak berquality kerana aku tak rasa refresh pada keesokkannya.

Kalau tidur pun sebab terpaksa tidur camtu la..cuma tidur sudah tidak quality seperti dulu.



Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z