MERISIK KHABAR

Assalammualaikum readers,

this song was so sad.. just wanna share it with you guys.. hope you like it..






oleh: Sudirman (Manan Ngah / Habsah Hassan)

Terkapar-kapar ku kelemasan
Sakit dilambung ombak kerinduan
Di dalam tidur di dalam jaga
Diburu oleh mimpi yang serupa
Mengapa aku jadi tak menentu
Keranamu...

Ku menyusuri jalan berliku
Membiarkan hari-hari berlalu
Tiada salam tiada pesan
Memaksa diri untuk melupakan
Namun wajahmu bermain di mata ku
Tiap waktu...

( korus )
Malam ku suram, siang ku kelam
Ku kegelisahan, mencari-cari
Kemana pergi, harga diri ini
Bertanyakan berita, merisik khabar
Mendengar cerita, melaluinya
Kau kuhampiri, tiap hari
Bersama luka dihati

Mengapa aku jadi tak menentu
Kerana mu...
( ulang korus )




Dulu-dulu aku dengar takde la menusuk ke kalbu pun, sekarang dengar masuk terus ke hati..

Mula la aku teringat seseorang (IAM4U).. Baru aku sedar maksud lagu ni dan betapa sedihnya lagu ni..

Lately ni aku selalu ingat dia.. mula la airmata nak mengalir sikit-sikit (sikit je gitu (^_^).. tak tahu apa kena dengan aku.. teringat macam-macam..

Korang doa-doa aku ok ye.. =)

(P/S: Jangan risau aku tak nagis cam dulu-dulu)

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z