Tuesday, November 25, 2008

kenapa??


kenape agaknyer bila kita suka pada seseorang...kita letakkan harapan yang tinggi..tp dalam kes aku ni..orang yang aku suka tu tak tau pun yang aku suka kt die..yang aku tau die suka pada orang lain..kawan aku si A, cakap kt aku yang orang yang die suka tu tak suka plak kt die..jadi harapan aku mcm biase la..mesti korang fahamkn..tapi pada suatu hari ni..orang yang die suke si D,tu tetibe contact aku..die tanye macammane aku kenal bdk yang aku suka tu..aku cakap la dari A..dh lame-lame tu..aku pun cerita la kt A yang D tanye aku mcmane aku boleh kenal bdak tu..A ckp kt aku jgn kacau la bdak yang aku suka tu..tu D punye..aku macam konfius..mula-mula cakap D tak suka..ni macam suka plak..tapi betul juga..kalau D tak suka kenapa die tanye aku pasal bdak tu kan..hmm..aku sedih gila la juga..tapi hidup perlu diteruskan..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...