Saturday, October 10, 2009

Pain & Blessed in Me- 4:GAMAT HEALIN

alhamdulillah eczema aku beransur pulih..itupn setelah aku habisan beratus2 duit tuk beli ubt gamat healin IMUNOL dan DERMA-X..

harga :

IMUNOL RM 114.00,
DERMA-X  ( 12g RM35.00 / 20g RM57.00 / 180g RM200.00)..

aku beli yg 20g..yang IMUNOL tuh dh naik harga dulu RM 112.00 sekarang RM 114.00..trima kasih pada duit elaun aku daripada MARA (Majlis Amanah Rakyat)..tanpa duit elaun aku dan duit tambahan daripada mak ayah aku tak dpt la aku beli ubat2 tu sume..aku kan student lg..kalau aku dh kerja nnti insyaALLAH aku bleh beli dgn duit sendiri..hmm pd umo 20 thun nie dh mcm2 berlaku pd aku..tak pyh la aku ceritakn semuanya..biarlah ianya menjadi kenangan, pengajaran dan pengalaman hidup aku..pd anda2 di luar sana bersyukur lah kerana anda takde ape2 masalh penyakit yg truk yg bleh dilihat org..cthnye sakit ekzema aku nieh..org bleh nmpk..yelah sakit kulit..bersyukurlah krn anda sihat..berbarding sy disini yg perlu bergantung pd krim dan ubt2 seumur hdup..sakit ekzema tiada penyembuhnya..termasuk sakit psirosis..mmg takde penyembuhnya..tp kite bleh cri ubt utk kurangkannya..trime kasih pd GAMAT HEALIN ..kisahnya begini..pd suatu hari aku tetibe nk cri ubt utk ekzema jd aku cri kt internet dpt lah tau mengenai GAMAT HEALIN nie..dpr laman web http://www.kedaionlineku.com/kedai-kesihatan-diri-kecantikan-peribadi-wangian-f2/gamat-healin-skincare-ag2000-t75.htm..


Kelebihan IMUNOL 


Diadunkan dengan sebatian Gamodulin™, tulenan Klorofil, madu lebah dan beberapa vitamin terpilih. Kekuatan Imunol terletak pada keupayaannya mengawal rangsangan sistem imunisasi badan dan merejuvenasi sel-sel kulit, justeru sangat berkesan membantu meredakan dan merawat simptom-simptom seperti asma, penyakit alahan, penyakit kulit dan beberapa penyakit berkaitan yang sukar dirawat oleh kaedah perubatan biasa




Kelebihan DERMA-X

100% formulasi semulajadi yang telah dihasilkan dengan menggabungkan Klorofil-C & Gamodulin™ iaitu sejenis polipeptida yang bersifat rejuvenasi yang bertindak secara sinergi. Ia menembusi sel kulit dengan berkesan & mempertingkatkan kuasa rejuvenasi & penyembuhan pada kulit.

Ia juga bertindak sebagai immunomodulator semulajadi pada kulit untuk merangsang penyembuhan & merawat pelbagai jenis penyakit kulit termasuk kulit kering, alahan kulit, inflamasi,
ekzema & psioriasis.

Eksperimen telah membuktikan Derma-X mampu menyembuhkan hampir 98% kes dermatitis & psoriasis.

1 comment:

  1. hanna..sabar la ea...
    sume penyakit ada ubatnye..
    cume masa tuk pulih tu je yg cpt dan lmbt..
    harap ko sabar la ea...
    allah sentiasa nk uji kite..

    ReplyDelete

why don't you leave a comment for me? i love to hear from you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...