Cerita stupid kau

aku dh lama tak crite kn,kali ni aku crite..hehe..ade la org ni kn die belanje aku utk bday aku la kononya..tp tarikh die belanje tuh dh lepas pon bday aku kecoh2 je lebh..aku tak heran sgt pon sbnrnyer..dh la ckp aritu nk belanje la an,pastu tak dtg...aku penat la call n sms..die wat bdoh je...selamat la aku dtg dgn adik aku takde la nmpk cm org bdoh sgt la an...kalo sowang2 lg la cm org bdoh...last2 aku tgk wyg n mkn pizza dgn adik aku...mlm tuh die boleh senang2 je say sorry like that...hey kau pikir kau sape..ckp tertdo..sbb tdo lmbt..persetankan sume tuh la weh..aku bknnyer bdoh ada faham ka?!..kata nk bg aku hadiah la konon2nya..siap nk hntr kt umah aku...g mampos ah...aku bab2 dtg rumah aku mmg tak ske..apehal lak kau nk dtg umah hntr brg segala...kau sape! bkn ade kne mnge dgn aku,bkn laki aku,bkn bf aku...so aku mmg tak ske...pandai kau ugut aku an,kalo aku tak nk kluar dgn kau,kau nk hntr brg tuh kt umah aku mlm tuh jgk..KONONNYA...PIGIRAH...so terpakse la aku kluar skali lg keesokkan harinya...so die belanje la aku sempena bday aku yg dh lama terkubur tuh...belanje tgk wyg n mkn an....aku ingt aku siap ckp mse bday die nnti suro aku belanje plak..aku ok kan je la an...

korang nk tahu,bday aku thun nie kan,die mmg tak wish langsung, pastu bleh lak wat selambe mcm bangang gile...aku bkn la harap sgt wish..tp die kn kwn aku...korang nk tahu pasal ape die tak wish..pasal aku tak belanje lg bday die thun nieh...perangai mmg mcm bangang tol la...mcm bdak2 je...tak silp aku dh byk kali die dendam dgn aku..aku pn tak fhm nape...asal die nk dendam dgn aku...aku tak wat ape2 pon kt die..aku tak kacau pon personal life kau an..AKU MMG TAK FHM ASAL...cthnyer an..aku seriusly takde kedit pastu die msg aku, aku mmg takde duit mse tuh..elaun lom dpt ag an...lmbt gak aku topup pastu aku msg blk tnye..die tak bls...dh lame2 tuh die ckp die takde kedit...bkn ni je bukti aku ade..byk ag...die mmg ske berdendam..asal aku msg je..tak pon asal aku tego je...die mesti ckp bile nk belanje..bile nk belanje..ek ele..dlu aku de jnji nk belanje..tp bkn belanje mkn..belanje asikrim je pon..die yg PEKAK agaknyer...aku iakan bknnya ape sgt pon...tak sangka kan ade orang cmni...malas aku ade laki cmni...yg dh belanje org tuh pastu MENGHARAPKAN BALASAN...pastu bleh la die dgn bodoh n selamber bls blk..nnti kalo aku belanje die skrg nieh la an..bday aku nnti die belanje blk...MMG bangang TOL...kau fikir aku cm kau mengharapkan balasan...GTH LA...aku pn bls la blk dgn gelak, aku nk perli kau yg cm tooot sgt...aku sbnrnyer mmg dh bosan ar kwn dgn org cmni...



trime kasih pd ALLAH yg menunjukkan aku sape sebenrnyer kau nieh...ALHAMDULILLAH...aku mmg bersyukur sgt...

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z