Ciri-ciri lelaki (updated 2013)


kali ni tetibe aku rse nk list out ciri-ciri lelaki yg aku ske n tak suka..dh lame nk buat tp takde mse pasal nk exam..skrg bleh buat..aku dh cuti sem..hehe...haa inilah ciri-cirinya.


ciri-ciri lelaki yg aku tak suka:

  1. penipu (sekali dh menipu selamanya aku tak cye)
  2. pendusta
  3. pembongak
  4. selalu busy (padahal taklah bz mane pon menipu je lebh)
  5. curang
  6. tak setia
  7. menduakan
  8. ego tinggi melangit kalah eiffel tower
  9. kedekut (asyik kedit takde je padahal hmmm... pastu kalo belanje hrpkan balasan bleh bla lah)
  10. hipokrit (berlagak alim la konon, berceramah agama la padahal dri sndri hmmm)
  11. cakap besar (nk buat tuh la ni la..haprak pon takde)
  12. baik bersebab (die baik dgn kte sbb ske kt kwn baik kte n nk ambk tau pasal kwn kte tuh)
  13. perasan (perasan dielah lelaki paling handsome, please la ramai lg la yg lg handsome dr kau)
  14. dh takde org lain bru cri aku ( bleh blah)
  15. tak tepati janji (kalo pukul 2 jnji,pukul 2 la dtg,kau ingt aku hingin sgt tunggu kau,tak yah bg alsn yg tak munasabah la tertido la,mcm2 ar)

ciri-ciri lelaki yang aku suka:

  1. beriman (nak jadi ketua keluarga kena la tau hal2 agama kalo tak camne nak bimbing isteri dan anak2)
  2. penyabar (mane la tau tibe2 time hormon wanita tak stabil marah2 lak kan)
  3. penyayang (kalo boleh sayang binatang sekali)
  4. Jujur (biar sakit sekarang jangan sakit lebih teruk di kemudian hari, faham kan maksud tu)
  5. baik budi pekerti
  6. terima sedanya (baik atau buruk)
  7. bekerjaya (cmne nk bg mkn ank org kalo takde keje..takkn mkn pasir kot)

lupa la plak nk tulis ape lg..nnti aku update kemudian la...haha! kalo nk cerita byk ag kot..haha..ape?! korang ckp aku cerewet ek..haaa lntk la..



Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z