Kisah Hati-Alyah

aku pon tak tau nk ckp cmne..tulis karang ade plak sape2 yg bce..adeh..cewah cm tak biase lak org bace2 ape yg aku tulis kt sini kn..huhu....soo ape kata aku ltak lirik lagu je la ye..hehe..lagu ni best aku suka dgr n suka nyanyi..nk karoke lom try ag lagu nieh..hehe





Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Chorus
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Ulang Chorus
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Ulang Chorus
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

sumber lirik:1 lirik lagu

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z