Kelopak Mataku gerak??? : updated

adeh..daripada 7/5/2012 semalam die gerak2 tak abis2 smpi laa ni 18/5/2012.. dah 2 minggu dah ni..aduyai..mata belah kiri bahagian atas kt tepi tuh dok gerak2..tak selesa pula..pastu aku search la tengok ape maksud die..tu dia



  1. Kelopak mata sebelah kanan bahagian atas – nak tengok / akan berjumpa orang jauh atau lama terpisah atau akan mendapat berita baik

  2. Kelopak mata sebelah kanan bahagian bawah – akan mendapat berita gembira

  3. Kelopak mata sebelah kiri bahagian atas – seseorang yang jauh atau lama terpisah teringin nak jumpa kita

  4. Kelopak mata sebelah kiri bahagian bawah – akan menangis (akibat berita kurang baik / musibah) 

haa kalau ikut kata orang tua2 macam kat atas tuh..ada orang jauh nak jumpa aku tapi siapakah dia? adakah wan di kampung yang merindui cucunya?hehehehe atau kawan aku di melaka..atau peminat rahsia
(cewah..hahaha) atau kawan aku yang jauh (siapa la tu) atau entah atau tiada apa2 petanda...wakakakkaka..


harap2 tiada ape2..tapi die asyik dok gerak je setiap masa..hmmm...sape nak bce lebih lanjut tentang gerak2 nieh..haa bce kt cni..

(p/s: Comel kn gmbr kt atas nie..hehe)


Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z