ape nak jadi



salam sume,
hmm aku rase sume aku dah tahu dari mane..kenapa..cuma aku je yang tetap tak berubah-ubah..aku tak tau la ape nak jadi dengan diri aku ni..teruk kan?? aku tak berusaha bersungguh-singguh ke atau sebab dah terbiasa dari dulu dari kecik sampai sekarang pastu bila nak berubah tu sukar sedikit...entah la..atau aku takde pembooster yg boleh boost kan aku supaya berubah..mungkin la..ish2..

ni lagu untuk diri aku

ape nak jadi?
ape nak jadi?
sampai sekarang 
tak berubah lagi
ape nak jadi?
ape nak jadi?
sampai sekarang
still camni lagi
ape nak jadi la dengan aku..

hahhahahahah..lagu tu yang nada die lagu nyanyian sape jap2 aku tengok youtube..haa ali mamak..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z