Tahniah BFFku..



assalammualaikum,

hari ni ialah hari pernikahan kawan aku tambah dengan majlis die sekali..masa die dah sah diakad nikahkan aku macam sedih..(skrg tgh tulis pon sedih)..aku sedih cikit sebab akan kehilangan kawan baik aku..tahniah BFFku..walaupon aku bleh jumpe die pon mesti la tak macam dulu kan..aku sedih bukan la ape..sedih sebab lepas ni aku dah takde dah kawan tempat mendengar cerita aku..tempat nak karaoke same2..pada aku die seorang je kawan baik aku dunia akhirat..bukan la aku tak happy untuk dia..aku happy juga..cuma..biase la macam sedih sikit..aku ni dah la tak ramai kawan..tak pandai sangat nak bergaul dengan semua orang..cuma beberapa orang je aku rapat..tu yang aku sedih..aku rase cam dah takde kawan..selama ni pon kalau pergi mane2 memang pergi dengan BFFku..lepak the mines..tak pon jusco..atau alamanda..itu je la tempat yang aku pergi..aku ni jenis tak suka saje2 nak keluar tak tentu pasal..kalau takde BFFku untuk teman pon adik aku tak pon cousin itu je la..aku memang tak suka keluar dengan orang lain sangat..especially kalau tak rapat sangat..nanti sat lagi aku jadi pendiam, susah..huhu..

kepada BFFku, Syu
tahniah dan selamat pengantin baru..
(walaupon die tak baca blog aku tapi takpe)

tapi jangan khuatir insyaALLAH lame2 aku akan terima hakikat dan redha yang BFFku dah kahwin dan perlu menumpukan perhatian pada keluarga die..huhu

aku ingat lagi mase aku mule2 jumpe die dulu masa aku sekolah di SMK Puteri Wilayah..masa tu aku form one,tapi aku masih belom jadi BFF die lagi..sebab ala biase la zaman budak2..aku masa tu satu dorm dengan die..aku dengan die selalu terima nasib yang same iaitu kena buli dengan senior..aku berdua je la dengan die..budak2 yang lain tak kena sangat sebab pandai bodek senior..semenjak kena buli tu..memang aku anggap semua senior JAHAT..tak kisah la sape die..walaupon sekolah lain..trauma la katakan..ade ke si senior tu form 2 je pon,..yang paling aku tak tahan siap die dengan senior dorm lain..same2 berganding bahu membuli aku..die panggil aku kitaorang naik dorm lain..pastu maki hamun kitaorang..aku malas nak cerita detail sangat..masa kitaorang from 3 kot baru jadi best fren..pastu masa form 4 die pindah skola lain..aku pon ikut die pindah skola same..sebab mase tu keluarga aku pon pindah area sana jugak same dengan kelurga die..so since then kitaorang jadi BFF..skola same smpi form 5..macam yang kitaorang lalui bersame..masa aku sakit kat ward die dtg tengok aku kawan2 len mane ade dtg.. susah, senaang,kekecewan,kesedihan,kegembiraan..aku tak tau la aku nak kongsi dengan sape dah lepas ni..aku rasa cam entah la,..tibe2 sedih gile la plak..aku out dulu la..nak nangis lak

Comments

  1. Dear Hanna..jgn la mcm ni..ak kn ade..ak pun mcm ko gak dlu time BFF ak kawin..tp xpe..nnti kite pun akan kawin kn..die still BFF ko..die akan kuar ngn ko..jgn risau..cume beza nye die xleh sentiasa ade ngn ko..ak kn ade hanna..alhamdulillah..ak da abis belajar da..degree ak da abis..lepas ni ko roger je ak k..insyaallah ak akan ade tuk ko..pliss..jgn sedih2.. sincerely TIFA

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z