Kini......

ِ
سْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalammualaikum,

apa khabar semua? harap sihat-sihat sahaja belaka..

sudah lama aku tidak mengupdate blog aku, dah macam terkubur pon ada aku tengok.. hehe.. aku sekarang dah tak tau nak cerita apa dah sebenarnya.. memang banyak cerita tapi hmm.....

tak mengapalah meh sini aku cerita one by one.. sekarang alhamdulillah aku dah berjaya menamatkan pembelajaran aku bachelor degree tuh..
aritu aku mintak kerja..biasa lah orang baru abis blaja kan..mana ada pengalaman kerja so aku pun apply la kerja kat jobstreet.. i bet korang semua mesti tau kan ape jobstreet.. APA?!!  tak tau ke jemah semua?.. adoi.. tu tempat cari kerja online tapi untuk swasta la kan..HA GITU.. senang tak payah sibuk tengok newspaper macam dulu2..



alhamdulillah dalam 7 kerja yang aku apply, aku dah berjaya dapat kerja..tapi kerja biasa2 sahaja sebab aku nak ambik pengalaman dulu.. apa sahaja yang aku dapat, aku grab je..fresh graduate kan (graduate ke?? convo bulan 9 ni..hehe).. mostly aku minta yang bese2 je..aku tahu aku ni bukan ada pengalaman pon..so better aku ambik yang bese2..bagi aku la..lagipon pointer aku pon bese2 je.. tak hebat cam orang lain..



tambahan pula, aku sebenarnya nak ambik part time kat giat mara nanti untuk kursus pastry ke.. hehe.. nak belajar... mana tau kalo ada rezeki nak buat bisness pulak.. insyaALLAH..

LUPA PULAK SEKARANG KAN BULAN PUASA, JADI AKU NAK UCAPLAN SELAMAT MENJALANI IBADAH DALAM BULAN RAMDHAN INI.. DAN SELAMAT HARI RAYA (BAKAL TIBA KAN).. AKU MINTA MAAF KALO ADA SALAH SILAP TAU..

itu je cerita aku buat masa ni.. see u soon dearies..take care semua..mmmmuuahh..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z