Share lagu ost goblin

assalammualaikum semua,

aku nak share lagu yang aku suka daripada cerita korean drama popular iaitu Goblin atau dalam bahasa omputihnya The lonely God apentah.. hehe

nah inilah salah satu daripada lagunya yang aku suka

1. and i'm here




2. who are you


3. stay with me



4. round and round



5. Beautiful


6. i miss you




buat masa ni inilah cerita drama korea yang PALING AKU SUKA. Even aku bukan kaki layan cerita korea pon boleh terjebak gara-gara cerita yang sangat hebat ni.

aku suka sebab ada elemen gembira+sedih+komedi. mungkin sebab banyak elemen kesedihan yang lebih membuatkan aku feeling cerita ni. hehe. ye la aku kan ada pengalaman sedih dalam hidup so i understand the feeling.. cewaaah.. gituewww

ok daaa
-hanna

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z