In memory of T-tin the crunchy


td aku tepon mak aku nk tahu khabar berita tentang t-tin,sbbnyer dr ptg smlm die kluar dr rumah dgn keadaan die yg sgt lemah n tak terurus tuh die tak blk-blk..mak aku ckp t-tin dh mati. adik aku jumpa die belakang rumah pg td tak sure kol bape..sbb aku tak tahan sebak dgr mak aku ckp t-tin dh mati..aku tak dpt nk tnye dgn detail..ptt la mlm smlm dlm kol 2 lpg cmtuh aku rse cm nk nangis tibe-tibe,aku pon nangis je la dlm bilik..sume org dh tdo mse tuh..aku nangis mcm org kehilangan manusia yg die syg..aku mmg tak boleh kalo binatang aku mati especially kucing..aku mmg syg sgt2 kt kucing aku..tak dpt digambarkan perasaan sebak aku skrg nieh...

t-tin aku harap dpt jumpa t-tin di akhirat nnti...insyaALLAH...

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z