Pain & Blessed in ME - 2 : Masuk Wad


assalamualaikum,

6 hb april smpai 13hb april...



aku dimasukkan kedalam wad..oleh kerana penyakitku dah bertambah teruk...semua assignment dan kerja2 serta test...sumenya aku tinggalkan..bukan pintaku..tapi terpakse masuk wad jgk..nak baik la katakan...muka aku pada waktu tu rosak la..tapi skrg ALHAMDULILLAH...dah ok...

time di wad tu best gile la..ade aunty tuh tak abis2 wat lawak..die suke lagu hindustan...lagipun die campuran pakistan jadi die tau la bahasa hindustan...pengalaman yang manis la...yang pahit tu time bile kne cucuk..atau injection..waaaaaaaaaaaaaaa........sakit seyh...lagi2 masa nak masukkan ubat antibiotik kat dalam urat tgn aku....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... help me....aduz....



time aku kt wad tu baru aku sedar sape kawan aku time aku susah n sape kawan aku time aku senang...yang datang melawat aku of coz family..everyday datang...bestfriend aku Syu dan sowang lagi kwn aku Izad datang jugak...wah bangga la tuh..aku tulis nama die kt sini..hahahahaha..

kawan2 sama U dengan aku tak datang...hmm busy la katakan..tak pe la... Izad siap bawak laptop nak mengisi keboringan tahap karma aku kt situ...huhu.. aku tengok crite boltz dan death race kat wad tuh..hahahah...siap main game lagi...ape lagi nak buat kat wad tuh...asyik dok tdo..makan..tdo..tu la aktiviti harian selain mkn ubat..dan sapu ubat...

masa treatment aku tu..tgn n kaki aku kena balut dh mcm org accident...tapi aku leh jln la...huhu..name die wet dressing...nak tido pun tak berapa best la sebab ade wet dressing tuh... tapi aku kena pakai 4 hari je benda tuh..syukur ALHAMDULILLAH...k la nnti aku cerita ag...

Comments

  1. hanna...kitorg kat micet ni bukan xnk tgk or jenguk ko...
    kitorg bz gile smpai nk tido pun xckup tau...
    even study week pun bukan mcm study week...assgment berlambak nk mati...
    so bukan kitorg xsyg ko ek..
    harap ko phm....

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z