Monday, April 26, 2010

Bengang


aku benci
aku tak suka 
fhm tak?! 
tak fhm sudah
aku malas nk
ulang lagi

aku tahu la 
apa yang aku buat
aku bukan anak kecil
yang perlu di fahamkn
kau ckp senang sbb kau
dh ada, siap ada dua
tp ada kau fikir
perasaan orang yang
betol2  syg kt kau tu
tidak kan?!

pastu kau nk ckp 
kt aku mcm2 la
hello sape yang patut ingtkn
pd sape
tgk orang dulu la
buka mata tuh
buka hati
kau jangan buka hati 
kt bende lain jew
aku dh boring
aku dh bosan 
dengar cerita kau
banyak kali

ckp kt aku tak pyh 
tunggu la ape2 la
eh hello 
ckp ckit
aku tunggu sape?
kecoh jew kau
aku takde sape2
nk tunggu sape plak
tp ade satu yang aku
tunggu
iaitu aku tunggu 
bila aku bleh dpt
ank kucing
warna putih sekor
kau tak pyh nk 
ckp2 kt aku lg la
buat aku lg
bengang!!!


2 comments:

  1. eh!nape ni??ko bengang ngn aku ke??aduh!takut la plak..nape ni hanna??
    sape yg ko bengang sgt ni??

    ReplyDelete
  2. BUKAN2...aku bengang dgn org len...hehhe..tension lak aku tetibe die nk ceramah aku...aku bkn bdak2 ag..aduyai..mne aku tak tension..ehhehe

    ReplyDelete

why don't you leave a comment for me? i love to hear from you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...