Saturday, May 1, 2010

Rindu???


Hmm aku rasa cm aku 

rindu seseorang

dh takde org lain

 aku nk rindu?

kenapa lak aku rindu die

aduyai masalah

masalah hmm

tolonglah pergi jauh-jauh

perasaan rindu nieh

tak payah la rindu2

tapi tak salah kan

kalau kita rindu seseorang

itu menandakan kita normal

sebagai manusia yang

ada perasaan.


Aku mengakui 

aku sangat rindukan dia

tapi kan

katakan kita rindu 

pd seseorang tuh

tapi dia tak rindu kt kita

buat penat je

rindu kt dia kan

baik rindu kt orang

yang menhargai

kerinduan kita tu.


Jadi wahai rindu

tolonglah  bawa pergi

perasaan ini

jauh-jauh

aku tak sanggup

lagi.


4 comments:

  1. rindu kat sape ni??
    rindu ni xde ubat tau..hehehe...
    aku pun pnh rase n selalu rase rindu ni...

    ReplyDelete
  2. hahaha...rindu dekat manusia...hahaha...mmg la takde ubt..abis tu cmne ek??
    kalo kau rse rindu kau wat ape??

    ReplyDelete
  3. wahhh dahsyatnyer..rindu...nk kongsi jgk..

    ak kini sedang rindu sngt2 kt seseorg tue, tp ak xtau dia rindu x kt aku.
    ak xnk perasaan rindu nie ada time2 gnie tp geram btol, duk tringat jer...

    mcm mana nk wat ah kalo jd mcm nie..

    ReplyDelete
  4. hehe..kongsi je..takpe..:D
    hmm aku nasihatkan kau berdoa pd ALLAH jika perasaan harmful tuk kau,buang jauh..jika tdak dktkan kau..better doa pd ALLAH..itu cara yang terbaik disamping mendekatkan dri dgn ALLAH..

    ReplyDelete

why don't you leave a comment for me? i love to hear from you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...