diluah mati emak,ditelan mati bapak-bab: andartu..hahaha

kadang2 rse cm nk luahkan je kt cni..pastu pikir blk...hmm nnti de org bce lak..aduyai..sejak bile aku pikir pasal org lain lak nieh..lntak dieorg la nk bce ke ape ke..tp maslahnye tak luahkan tak tau nk luahkn kt spe...ish2..dh mcm pepatah melayu plak "diluah mati emak,ditelan mati bapak" kalo tak silp aku cmtuh la kot pepatahnyer..kalon silp sori lah..aku pn bkn perfect pasal pepatah2 ni..hehe..tgk la cmne smada aku berjye menulisnyer atau tak..haha..


selepas bbrp jam kemudian,aku melayari blog ini dan berjye manaipnya..muahahahaha


ok lah akhirnyer aku tulis jgk...aku kne luahkan jgk kt blog aku nieh..aku just rse cm lonely lak...yelah aku ni manusia biasa jgk kn...kdg2 aku tgk org lain ade pasangannya kn..aku sowang2 je..cewah..cm takde kwn2 n family disamping aku lak kn..huhu..ntah lak..tibe2 teringt crite kimi wa petto tuh..ntah2 aku cm pompuan tuh..takde la dh la mke garang nk mampus kn..suara lak kasar je takde la feminine gile kn..perangai pn tak feminine..haaa sume tak feminine lah..abg sdare aku pn ckp aku cm jantan..siap pilih bju yg feminine biar aku nmpk cm feminine ckit..aduyai..aku kalo bab bju2 nie mmg la sume aku pakai..kecuali yg dedah2 tuh takde lah..hmm nk wat cmne aku kn sowang je pmpuan dlm family...adk bradik lain sume laki2..nk jd feminine bende nyer...takde maknenyer..hahahaa...


so aku pn terfikir adekah sbb faktor2 sedemikian membuatkn sume org takut dgn aku..(haaa maybe la kot..eh aku jwb sndri lak) dgn mke yg tak senyum lagi...teringt ayh aku ckp ade engineer kt office die tak khwin ag..umo dh 30 lebh..aku tnye nape...ayh aku ckp cbe tgk mke die cmne...ade senyum dgn org tak..mke tuh kne la manis je..slalu senyum dgn org sume..adeh...aku yg terasa lak..haha (sape mkn cili terasa pedasnye)..aku mmg jenis tak senyum dgn org sgt..haha...kalo org tuh rapat dgn aku ye..mmg aku senyum..yg lain2 jgn harap la weh..hahahaha..ape nk jd la dgn aku nieh kn..umo dh brp..perangai cm bdak2 je..huhu..ish aku ni asyik fikir jd andartu lak..pehal cm la umo aku ni dh 30 an kn..bru 20 an..takde la..tgk kwn aku dh bertunang la..mcm2 la..kn..so aku cm terasa gak la disitu..huhu...


sape2 yg bce ni doa2kn aku dpt jdoh yg baik ye...hehe..jgn jd andartu sdah...kui3


(p/s:pic tu doa die cm melampau lak..aku letak je saje2 ye..huhu)

Comments

  1. hahahaha...hanna..aku yg bce ni pun terasa gak..ak pun kadang2 kalo da berangin tu xde maknenye nk senyum2 kn..rase mcm nk sepuk je sume kn...hehehe...
    tp hanna..insyaallah..ko akan dpt laki yg baik..yg leh jaga ko...
    ak sentiasa doakan kebahagian kwn2 aku...

    ReplyDelete
  2. amin..insyaALLAH..kte berdua akn dpt jdoh yg baik..

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z