Kenapa awak


awak nak tau 
dulu saya memang 
tak sayang awak
tak cintakan awak
saya saja main-main awak 
sebab saya tahu 
kalau saya dapat awak
mesti bahagia hidup saya 
sebab awak baik

tapi saya hanya 
main-main pada waktu itu
sampai la satu masa 
saya betul-betul
jatuh hati pada awak
kerana sikap awak 
yang terlalu baik pada saya

malangnya
awak tetap tak suka 
pada saya
walau apa sekali pun 
yang saya lakukan 
untuk ambil hati awak 
tapi awak tetap takkan 
suka pada saya 
melebihi seorang kawan
tetapi sikap awak 
menunjukkan sebaliknya
saya tak mengerti awak

awak kenapa 
awak buat saya macam ni
awak layan saya seolah-olah 
saya istimewa tapi kenapa 
awak tak boleh trime saya

hubungan kita saya kira 
sudah seperti teman tapi mesra
saya sendiri tak nak macam ni
tidak mahu jadi perampas ,
pada teman wanita awak,
jadi saya setia menunggu awak,
 sehingga hati awak akan 
terbuka untuk saya
tetapi awak tetap macam itu

saya sudah tidak tahan lagi 
dengan sikap awak
selama ni pun saya  
yang telefon awak,
yang message awak,
tapi awak jarang skali
saya cuma manusia yang 
ingikan kebahagian dalam hidup juga
inginkan teman 
tapi nampaknya
awak bukanlah orang itu


saya harap selepas ini
kita takkan jumpa 
dan berhubung lagi
terima kasih atas 
segala-galanya 
awak



hanntzah

Comments

  1. hanna..ak tau bukan senang nk lupekan org..
    n bukan senang nk dpt ape yg kite inginkn...
    hanna...ak paham perasaan ko yg nk seseorg..
    tp ak rase setiap yg ko lalui skrg ni..ko akan tahu hikmah..
    mayb tuhan xnk bg ko teman skrg sbb tuhan xnk ko wat dosa2 kecil...tuhan nk lindung ko dr sume tu...
    mayb smpai masa yg sesuai..ko akan jumpe die,n ko akan terus kawin ngn die...percaye la ckp ak..
    tuhan sayang ko lebih...

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z