Maaf semua



assalammualaikum,

sorry dan maaf jika blog saya akhir2 ini telah post something yang bersifat kebudak-budakan..which not show the maturity in me..saya akan cuba bersikap matang walaupun saya sebenarnya tidak seberapa matured..huhu..saya akan cuba memahami erti kehidupan dengan cara yang lebih baik dan fikir dengan lebih matang, insyaALLAH..sila doa2kan saya ya..saya sendiri sedang cuba mencari diri saya yang sebenar di dunia nieh..cuma saya masih tidak memahami sesetengah perkara mungkin kerana saya sendiri belum mengalami keadaan sebegitu..tetapi saya tetap berusaha untuk menjadi insan yang lebih baik dan mahu memahami beberapa perkara dengan membacanya melalui buku2 yang terdapat di pasaran..but maybe because i don't have any teacher that will teach me..tetapi itu tidak bererti saya perlu mengalah kan..saya sedar saya buat silap kadang-kadang ego saya tinggi..but still tolong doakan saya ya agar saya akan berjaya memahami semua ini..saya perlukan sokongan dari anda semua dan doa anda (sape2 yang terbaca post ni la ye..hehe)..jika saya masih berbuat begitu post something that is really show the childish in me, bererti saya manusia biasa yang hina dan lemah yang selalu melakukan kesilapan..dan saya sendiri sukar untuk mengucapkan semua ini dengan kata-kata atau ucapan dari mulut saya sendiri, yang saya mampu hanyalah melalui penulisan saya di blog ini..sorry again..and once more please pray for me.. (^_^) that will be a big great help..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z