Rinco dan Teh tidak temui






Rinco dan juga Teh masih tidak ditemui..arini aku mimpi Teh depan rumah aku main2 dengan dia pastu die pergi jauh dari aku siap ade macam lori tuh..adakah orang lori tuh yang mengambil Teh atau Teh nak bagitau kt aku yang die dah takde dalam dunia nieh sebab dilanggar oleh lori tuh..sedih, pilu,luka, hancur harapan aku untuk lihat die membesar dan manjadi seperti Titin..kalau orang tuh bela die elok2 takpe..kalau die buat jahat camne..kalau die dh mati aku harap aku dapat jumpe die di akhirat nanti..insyaALLAH.. yang tinggal hanya lah Muss je..aku hanya ada gamabr2 yang di post yang ni dengan post yang lepas itu je..sedih kan..





Kenapa ya kucing yang aku sayang lebih akan pergi dulu, cthnya macam Titin dan sekarang Teh & Rinco. Tinggallah Muss sekor je..tom memang dah takde (baca kt post yang sebelum ni kalau nak tahu kenapa)








P/S: SAPE YANG NAK BACA PASAL RINCO & TEH  SERTA TOM DAN INGIN LIHAT GAMBAR LAIN di  KT SINI TAU.(AKU BARU LETAK GAMBAR DI POST LEPAS)

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z