The Muss dah mati :updated with video

semalam aku dh update..dh taip panjang dah macam karangan lepas tu mozilla browser buat hal...crash pulak..adeh..so jadinya aku akan cerita sikit2 je..tak macam yang karangan secara detailnya..semalam tuh aku taip dengan penuh inspirasi, harini hmm biase je takde mood sgt nak taip
aku balik kelas hari sabtu aritu masa tu aku drive kereta unser bukan kereta wira seperti selalu sebab ayah aku nak betolkan..aku pon hon sebab nak parking kt dalam rumah tapi sebab kereta wira halang kt depan gate ala parking kt depan gate besr tu so tak bleh nak masuk parking..ayah aku pulak masa nak reverse kereta memang tak tengok kat bawah kereta dulu..haaa ni aku geram nieh..pastu ape lg terlanggar la the muss bawah kereta..


ni dah kejadian kedua t'langgar anak kucing kt umah ni,.dulu yang aku cerita tu Tom, sekarang Muss..Tom aku tak terkilan sangat sebab ade kucing lain lagi dan juga memang mak aku dah tengok kt bawah sebelum reverse cuma mungkin tak tau die dok celah mane.tibe2 je dah hmm...kau tahu kucing kena langgar pastu badan die gerak2 kerana kesakitan haa macam tu la rupa the muss time tuh..ayah aku angkat letak tepi aku tengok mulut die dah keluar darah..aku pon membebel la sambil nangis kt ayah aku..orang tengah sedih kan,.biase la emosi..sedih aku..sebab sume anak kucing kt umah dah takde..2 hilang 2 mati.. pastu sekor lagi yang mot-mot sakit, mana aku tak sedih..dah takde kucing yang aktif dah kt umah nie.. ni aku ltak video skali ye..


Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z