Dimana Rinco dan Teh??



harini anak kucing aku hilang, nama die Rinco dan Teh. Dua2 warna putih pastu ade belang2 kt kepala dengan kat ekor die..selalu dia tidur kat enjin kereta tuh..ada hari itu aku ingat dia hilang pastu aku cari macam harini juga tapi jumpa rupa2nya bawah enjin..itu pon setelah aku berusaha mnghidupkan enjin kereta Toyota Unser barulah die keluar..harini aku dh cuba macam2 cara siap check enjin kereta lagi kt dalam2 celah2 tuh tapi tetap tiada..aku dh cari dari depan rumah sampai rumah jiran2 tetapi takde juga..aku paling sayang dekat Teh sebab perangai die macam kucing Titin aku yang dh arwah tuh..Teh seekor kucing yang cergas,lincah itu yang aku suka..baru je petang tadi aku bagi PANGKAT TITIN kt Teh, yang kt bracelet kt leher kucing tuh..dulu Titin punya.



Hanya dia sekor je yang layak lain sume biasa je takde lincah mcam dia. Aku paling sedih sebab kucing aku yang lain kt rumah takde macam dia sekor pon..ni 2 ekor pula hilang..sape tak sedih..hanya orang yang suka dan sayang kucing je faham perasaan aku..dimana Rinco dan Teh?? tolong la balik..tolong la kembalikan sape2 yang dah ambik Rinco dengan Teh.. aku risau jugak sebab petang tadi aku dengar kereta langgar kucing bunyi mcm kucing kena langgar la kan, pastu aku tengok ade lori..aku tengok la kt tanah ade ke saki baki kucing tuh takde plak..aku pon bersangka baik dalam hati takde ape2 kot..sebab aku tengok mak dia dengan The Muss ade..aku pon ingat Teh dan Rinco tido kot kat bawah enjin kot..sekarang aku syak orang yang lori sampah tuh dah langgar dia pastu die tak nak orang tahu die angkat sekali macam sampah2 lain..kalau dia orang buat macam tu memang aku sumpah la..i curse YOU!..



(p/s:si Tom dh mati sebab mak aku terlanggar die, bukan sengaja langgar, mak aku dh halau2 sume kucing dh bwh kereta siap dh tengok2 ade ke tak,tak sangka die duduk celah mane ntah. Tapi aku tak sedih sangat sebab masih ada 3 ekor lagi tapi sekarang hmm )

SAPE NAK TENGOK GAMBAR RINCO YANG LAIN SILA LIHAT DI SINI.
MAAF HANYA GAMBAR RINCO SAHAJA YANG SEMPAT DIAMBIL.



sape2 nak baca pasal Titin punya post sebelum2 nieh tengok kt link2 nieh A, B, C

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z