PUSHIBO..BIRDY..i still love u




dulu aku ade bela kucing mase kecik-kecik..

mase tu darjah satu kot...dari kecik sampi besar ade jew binatang yang aku bela..

especially cat la..kucing pertama aku bela name die comel..

kedua lang,pastu comel lagi..

pastu bu..pastu hmm ade banyak jugak la..dah lupe..

sume kucing yang aku bela tu kecik-kecik jadi die mudah untuk mati..hukhukhuk..T_T..

tapi ade jugak yang besar aku bela asmpi 9 bulan lebih macam tuh..

pastu die mati sebab cirit-birit..nme die PUSHIBO..

aku takkn penah lupakn kenangan2 aku bersama kucing-kucing dan binatang yang aku bela..

ade jugak aku bela anak burung..name die BIRD..

jangan gelak pulak..aku sepak kang..hehe..aku serius ni..

pun mati gak..gara-gara tak cukup makan..huhu..

aku kecik lagi mane la aku tau nak bagi die makan ape..

burung of coz la nak makan serangga..mane aku nak pergi cekau serangga tuh..aduz..

mampos aku..huhu..

tapi walaupn banyak haiwan aku yang mati smpai ade yang aku tanam kat belakang umah lama aku kat kampung semarak..tau kew..tak tau sudah..hahaha..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z