Sekejap camtu,sekejap camni



Aku pn tak fhm dgn perasaan aku nie..gila la..skjap cmni...skjap cmtuh..mne stu ntah...aduyai...penat la aku cmni...aku mmg tak nk perasaan ni...aku rse nnti perasaan ni wat aku jd bdoh plak...ye la mcm2 aku wat pn...buta ke...but at least i try did't i...drpd tak mencuba kn..aku bkn jenis nk mengalah tanpa berusaha...kalo aku dh berusaha pastu mcm tu jgk...jgn nk salahkn aku plak pasni...sbb aku dh mmg give up segala-galanya...tp bgus jgk aku give up...ada hikmah tuh...ALLAH nk tunjukkan aku something yg lebh special mungkin..insyaALLAH...

tetibe teringat kata-kata my bestfriend smpi bila nk mcm ni...hmm btol jgk tuh..ntah la kn..tak tau la..tp org ckp kalo ada jdoh tak kemana kn..so rileks sdah..hahahhahaha!!

aku ada baca kt blog someone doa ni:

Ya Allah, peliharalah aku dari kekecewaan. Ya Allah, aku mencari redha ibu bapaku, aku mencari redha-Mu. Aku mencari kebahagiaan di dunia dan akhirat. Bantulah hamba-Mu ini, ya Allah.

Ya Allah, andai dia yang terbaik untukku, maka dekatkanlah dia denganku dan permudahkanlah urusan kami. andai dia bukan untukku, jauhkanlah dia dariku. Amin, ya rabbal alamin~

AMIN....

Comments

  1. alah sis...klu orng tuh wat bodoh jer x yah ar.mybe die mmng jenis hati buta...or mmng buta...bolayan jer orng cmtu...bnyk lg yg len mybe lebih baik dr die...jd cam akk cyg nih..heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehe...cm tau2 je spe tulis nieh..ehhehe..tu la...sy skrg dh ok ckit la..dh recover drpd perasaan gile tuh..heheh..thks akk

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z