Online Blog


ni aku nak cerita ckit..aku tak puas ati kt online blog nieh..2 blog tuh la..aku nk je ckp kt cni..tp spe2 yg nk tnye pm aku la ye..hehe..takde la aku bg emel berhari2 wat bdoh je...aku dh byr awal kot...tak dpt2...dh seminggu aku tunggu..tak penh la aku tunggu brg online lame nk mampos mcm nieh..pastu dh la tak layan emel n msg aku  bg..mmg nk kne btol la..jgn smpi aku heboh kt sume yg online kau tuh ntah hape2...sape2 yg de online blog tuh tolong la ambk iktibar ckit..layan customer tuh elok2..layan elok pon takkn tak bleh buat...ingat la tanpa customer siapalah anda...ade yg tulis die akan reply A.S.A.P..hmm hampeh..tunggu punye tunggu lmbt gile bls..2 hari bru nk bls..pe kes nieh..aku lak jenis yg kurang kesabaran ckit..takde la..kalo die ckp sorry aku boleh la terima ni tak wat bdoh je...mmg mcm tooooot la kan..hehe..selama aku beli kt online nieh kn..bukan la sume aku beli kn..ade le bbrp...bru 6 tmpt ke ek..ntah la ke lebh..ade yg reply sgt pnts dan bgus layanan die..esok dh pos n cepat brg smpi..tu aku ske..aku ske kalo dieorg tuh at least layn baik..tu pon dh ckup bgus..ni kdg2 lyn cm org yg nk duit je lebh..sape2 nk tahu boleh la  pm aku ek..kang ckp kt cni kang haa...lain mcm lak jd kang..

Comments

  1. hanna..ko xde cite pun...
    bg la link..brg ape ko beli kat blog die tu??
    ala...xsume yg baik la hanna..
    kdang2 die wat sambilan je on9 ni...so mayb die bz ngn keje harian die lupe nk tgk blog die..tu yg jd cmtu...sabar la ea...
    ak pun ade gak..die xbgtau ak pun die hntr then tibe2 je da smpai micet..nsib la micet kol ckp ade brg da smpai..kalo x..smpai bile2 ak xtau..huhuhu...

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z