Cat dah beranak


arini 7 haribulan Februari 2012 kucing abg aku beranak kt umah..kotak tuh aku dh sediakan awal2 mse die pregnant ag...hehe..mane la tau kn..sblum ni ltak kotak tu dkt2 pintu dapur tapi sebab masa die mcm nk dkt beranak je tuh kan die dok naik tingkat atas so aku pon rse tmpt ltak kotak tuh tak starategik jadi aku pindahkan kt atas di bwh meja jahit mak aku..hehe..mama yg suh ltak situ..akhirnye die beranak jgk dlm kotak tuh..anak die ade 4 ekor aku tgk sume putih ade hitam2..hehe..

mase die dh dkt mase nk beranak tuh kan....die ajak ank die Tam naik atas skali maybe suh tolong die beranak kot..asyik dok panggil2 si Tam tuh..(Tam ni dh besar ye bkn ank kucing lg)..pastu time aku suh die pergi kt kotak tuh die duduk dalam tuh..aku pon tunggu depan kotak tuh..pastu aku blah la kan takkan aku nak dok tengok die nak beranak pulak kan..si Piddle ni boleh kluar balik plak dari kotak tuh..die dok meow2 mungkin menahan sakit nak beranak..aku pon usap2 kepala die dengan harapan die akan kembali masuk semula dalam kotak..kemudian tuh die masuk jugak..aku pon blah skali lg..laa die kluar lg..aku pon fikir maybe die nak aku teman die kot..aku pon teman la die sekejap..dh lame2 ckit baru aku blah..sbbnyer die dok meow2..aku terpaksa la usap2 die bagi die tenang sikit..kalau tak die akan keluar dari kotak tuh dengan bontot die yg dah berdarah tuh..ish2..Piddle..Piddle..(Piddle tuh nme panggilan aku kasi kt die)

dipendekkan cerita dalam 2 jam kemudian lahir la anak2 die...4 ekor..mula2 aku ingat 3 ekor..4 ekor rupa-rupanya.. nak tau kisah anak die klik kt cni..A, B,

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z