Sayu:Updated



 Assalammualaikum,

Hari ini 17/3 adik aku dah balik ipoh meneruskan pengajiannya kerana cuti semester pertangahnnya sudah berakhir. Sejak hari Sabtu lagi aku sudah rasa sedih dan sayu sebab aku rapat dengan dia je..(adooyai nak taip air mata dah mangalir) aku sedih sebab dah takde peneman dah lepas ni kat rumah..dah takde sape aku nak borak-borak kalo balik dari kelas..dah takde sape nak tolong aku sidai kain, bagi kucing makan..die tu boleh la jugak diharapkan..paling aku sedih aku rasa cam dah takde kawan dah kat rumah.

poyo gila kan mcam la dah takde adik beradik lain kan..tapi itulah hakikatnya sekarang aku sedih sebab dah takde teman dah..adik aku yang kecik tuh selalu ikut abang aku..ni pon aku sorang-sorang..adik aku yang kecik tu memang tak reti nak teman aku kat rumah die cakap 'nak wat pe dok umah bosan'. tak fikir ke dia ade sorang kakak yang akan ditinggalkan keseorangan dirumah..i know aku dah besar..tapi fikirkan la jugak pasal aku..at least aku tau ok adik aku sayang kat aku sampai die tak nak ikut sebab nak teman aku..

aku pon tak tau la kenapa aku sensitif kebelakangan ni rase sedih je..maybe sebab mak ayah aku takde kat rumah dieorang kan pergi umrah..ditambah pulak kepala otak aku stress dengan fianl year project aku..the main thing post ni ialah aku nak beritahu aku rase sedih sangat5 sebab dah takde dah kawan nak luahkan perasaan dalam seminggu ni..walaupun mak ayah aku akan balik umrah in sya ALLAH Jumaat ni..tapi aku still sedih..i don't know why..adakah aku stress sangat sampai asyik rase sedih maybe jugak..kerana air mata kadang dapat melegakan stress..atau adakah kerana bende lain..aku pon sendiri tak dapat nak kenal pasti..

kenapa dengan aku ni?? 
jangan sedih sangat wahai diri, 
berhentilah mengalir wahai air mataku..
berhentilah menaglir wahai air mataku...
berhentilah mengalir wahai air mataku...
berhentilah mengalir wahai air mataku...
tabahkan diri..

(p/s: aku dah tau nape aku sedih rupa-rupanya hormon aku tak stabil..wahhahah..biase la wanita..aku ni cam pelik lak bile~ sekali dalam sebulan tuh kan especially nak dekat2 dah~ mesti mood aku cam sedih terlebih contohnya seperti kejadian diatas dan satu lagi marah terlebih..huhu)

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z