Kembali tersedar


ِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

setelah tengok video ni baru aku sedar..ape yang aku dah buat untuk agama Islam.. hmm macam takde ape2 je yang aku dah buat.. nak kata pergi mengembara mmg takde la.. rupe2nye banyak lagi benda yang aku tak tahu.. the world doesn't only evolve around me right.. hmm.. sape budak ni pon aku tak kenal termasuk tokoh2 dan orang2 yang die bergambar bersama rasa macam ya ALLAH keciknya aku kat dunia nie..satu ape pon tak tahu.. budak ni umo die baya adik aku jugak.. tapi macam2 die dah lakukan..aku? hmm takde berjasa ape2 lagi untuk agama Islam..

(p/s:music can be turn off at the bottom)

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z