Mereka

ِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

aku tengok orang status mereka di twitter atau facebook mengatakan bestnya peluk mak ayah hilang stress semua.. aku cuma hmmm.. nak kata jeles tak jugak.. cuma terfikir...

kalo nak tau lebih lanjut baca la post aku label BICARA HATI.. 

semua status mengenai mak ayah, bercerita semua.. aku just hmm dengar je la.. 

aku bukan apa cuma entah la.. bagus la untuk mereka kalo mak ayah memang dah ajar pelukan itu tanda kasih sayang thats really good thing for them..they're such lucky..tapi ape-ape pon aku tetap bersyukur ade ibu dan bapa..

mungkin ibu bapa aku lain dari yang lain.. kurang menunjukkan yang mereka sayang samada secara kata2 atau tindakan seperti pelukan.... kalo tindakan memarahi itu tanda sayang so yes it should be count..other than giving some money or buy some clothes so yes it should be count as loving.. 

i mean kalo aku dilanda masalah, mereka tidak pernah ade disisi, hearing or listening problem ke.. kan itu sebahagian daripada bonding with your child right.. ape2 pon please refer bicara hati for more information..but ade yang aku cerita ade yang aku takkan,ye la takkan kita nak cerita sepenuhnya..

i know u all will be judging me, accused me, blame me, slap me, kill me or what ever.. seseorang itu tidak akan pernah faham masalah seseorang sehingga mereka sendiri yang mengalaminya.. so tak perlu la cakap "AKU FAHAM" if u really not understand what they were going through on their life..

some of you will understand me that is really good, but as i said whoever who not having the same thing or experience will never understand truly..

so please stop judging other person if you never walk in their shoe meaning jangan pernah menghukum orang lain jika anda tidak pernah mengalami sama seperti apa yang mereka alami..

Comments

  1. mungkin ada juga sesetengah parents yang ssh nak tunjukkan kasih sayang, tp dlm hati mereka sgt menyayangi.. huhu.. don't be sad ye akak.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z