Telinga tanpa lubang



Assalamualaikum.. πŸ˜₯

Just wanna write something..

Kadang bila kita nak bercakap sesuatu atau nak share cerita tapi tiada siapa yang nak dengar.. mereka buat tak tahu je..

Padahal kita cakap dari hati.. luahan hati.. respon yang kita dapat pun macam tak berapa nak best..

Kadang kita rasa down sangat.. and kita tak memang tak expect pun orang nak ceriakan kita.. we just need someone to listen.. listen to our story.. dengar dengan ikhlas..

Aku kadang rasa macam sedih je.. bila orang lain punya masalah kita dengar.. i listen.. i make my time to listen.. i listen to the heart..but bila aku ada masalah.. they don't wanna listen..

Aku tahu aku pendengar yang baik.. tapi kadangkala i'm also need a time where i want someone to just listen to what nonsense that i want to talk.. just listening will do.. and maybe give 1-2 advise.. that's it..

Maybe sebab aku tak tunjuk aku down.. hati aku hmm.. hanya Maha Pencipta je tahu..

Kadang dengan orang lain bukan main rancak mereka bercerita.. and semua akan dengar..cuba time aku cerita..hmm hampeh.. bukan cerita pasal masalah aku pun.. but please la listen 😒

Susah sangat ke😞.. why is it so hard to just listen?

Yeah maybe i was oversensitive about it..
Yeah it's always me who is oversensitive 😐

I'm sorry but negativity has overiden in me😐 and i can't help it.

Sincerely me
My inner voice







Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z