Bicara hati 16: You wanna know why...



ِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

assalammualaikum,

tahu tak kenapa aku suka lagu rock macam LINKIN PARK, SUM 41 & lain2 sebabnya.. lirik2 salam lagu die memang masuk betol dengan kehidupan aku.. sebiji macam ape yang sedang berlaku dalam hidup aku.. that's whay aku minat LINKIN PARK dah lame sejak darjah 6 kalau tak silap aku.. masa tu aku beli die punye kaset je..sebab mase tu kaset ok lagi la still ade orang pakai.. tapi zaman berubah dan sekarang ramai pakai CD je..




kalo korang dengar la..lagu2 tuh..maybe ade yang faham dan ade yang still tak faham..tapi takpe la..takkan nak salahkan mereka..they don't walk on my shoe and don't walk on my journey..



mesti ramai cakap aku ni tak matang la..ape la itu la..ini la..whatever..u never knew..and u would't want to know or understand either right..









ade sebab kenapa manusia tu begitu dan begini.. there's a reason behind it..only a person that have an open heart can know it.. it's not easy to be me in this family... with high expectation.. loss of hope and everything under it..






mungkin jugak sebab itu aku ni susah nak senyum..btol kata2 Prof Muhaya.. mungkin sebab dalam hati aku ni takde rasa kasih sayang selain dari kebencian agaknya.. bukan aku tak pernah cuba lupakan dan maafkan..yes i did that.. and then things started to happen again.. so i never really have a smile on my face.. because i struggle to concentrate that i am strong enough to walk alone..


hmmm...yes kata2 di bawah ni benar..jika aku tak ambik bende tuh personally aku akan jadi lebih bebas dari masalah..but deep in my heart bende tu memang ade..sebab tak pernah diluahkan.. when i try to explain in tears or whatever it will lead to argument.. and of course they never listen..as always..


yeah i know i never been good enough for them, in their eyes i was the only one at fault.. hope kata2 dibawah ini benar..

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z