Kenangan Terindah Untukku



ALHAMDULILLAH...


Akhirnya aku dah redha atas segala ketentuan-NYA..

Aku dah boleh redha dia dah tiada buat selama-lamanya..



Aku dah boleh move on continuing my life like before this..makan dah ok, semua la except my sleep only..

But i never forget about him, everything...NEVER..

Tentang hati aku..nak kata hati aku terbuka hmm tak jugak..nak kata hati aku tertutup selamanya tak jugak..aku akan terima takdir ALLAH itu sahaja aku boleh cakap buat masa ini..


Dia akan Aku jadikan kenangan terindah dalam hidup aku..

I know i will never met a person like him anymore..That's i'm sure..

And this will be a lesson on my life, my future.. so that i will never repeat the same mistake again.

InsyaALLAH..






Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z