Random

Assalammualaikum semua,

alhamdulillah kita bertemu lagi para pembaca yang setia,

maksudnya aku masih hidup lagi la ye.. hehe..

bukan apa.. aku kan macam chipsmore sekejap update blog sekejap tidak..

apa ea aku nak cerita alahai, lupa la..

korang kalau nak tanya apa-apa atau nak aku cerita kat blog ni pasal apa-apa just comment je kat bawah ni insya ALLAH aku akan balas. Jangan malu jangan segan. Ala bukan kita kenal dalam dunia realiti pun kan.. ッ

Aku pun no one. hehe

Ada banyak cerita tapi itu la dah tak reti nak cerita apa..

haa aku dah ingat sikit tadi aku pergi latihan kursus pengendali makanan di U lama aku dulu.

Alhamdulillah aku dah ada sijil berkenaan. Dapatla aku melebarkan lagi sayap dalam busines kek aku insya ALLAH. ada ade cerita kan pada post yang lepas.

Kalau pasal hidup aku alhamdulillah ok je lagi, takde la macam dulu sedih pasal ala hmm sapa yang baca post dulu-dulu tu faham la ye.. Tadi aku pergi U aku pun alhamdulillah takde rasa sedih teringat kenangan lalu ke..takde pulak.serius ni takde langsung..

itu tandanya aku dah REDHA kan.. cuma sesekali teringat tu biasa la... tapi teringat gitu je..takde la lebih-lebih beno..

Mungkin fiddle kucing aku tu, aku masih sedih lagi, kalo teringat menitis juga air mata, mata taknya dia hidup dengan aku bape tahun weh..the ONLY CAT yang sejiwa dengan aku.

nak baca pasal kucing aku kat sini ye.. 1 , 2





JANGAN LUPA TAU COMMENT KAT BAWAH, TANYA JE APA AKU PATUT CERITA KAT BLOG NI. AKU PUN DAH HILANG IDEA. hehe

kalau takde comment nanti aku akan fikirkan la apa lagi nak cerita..

daa daa semua

Comments

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z