Western style Bridal dress

Tibe-tibe aku rse nk tengok wedding dress plak..mood gila dah datang..haha..gara-gara tgk cerita tv3 td..cmtuh la..pengaruh yang amat kuat..aku suka jenis bridal dress yang western punye macam ni..bukan yang macam baju kurung tuh..(cewah demand je aku..mcm duit byk ) kalau aku banyak duit..kalau la kan..aku nk pkai dress yang macam ni la..hehe..angan-anganku tinggi..haha!!..hmm antara bridal dress yang cantik bagi aku la kan..tak tau la orang lain..setiap orang lain pendapat..yang first nieh aku rse cantik and tak terdedah..so nice..yang lain mmg sangat cantik especially material die tapikan kalau boleh buat yang tak terlalu ketat dan terdedah.. kt terdedah bhgian bahu & dada tu lagi cantik..i don't like la dedah-dedah nieh..huhu








yang ni lebih kurang mcm picture atas kan tapi die lebih kembang and material die lagi mahal lorh..huhu



sweet & simple 



cantik material die,keras (bukan la keras cm batu) tak lembut sangat..kalau lembut sangat nnti nmpk bentuk bdn lak..huhu..design die simple juga tapi cantik




ni pon sangat cantik..



simple, elegant & plain




yang ni unik & simple..polka dot




beropol-ropol..huhu





this is one so nice..cantik..simple je tapi tak dedah-dedah..i like




Comments

  1. wau!anggan2 nk tinggi...ak suke tu...nnti nk suh ko jd wedding planner ak la..huhu...taste ko cntk2..huhu...

    ReplyDelete
  2. haha..boleh2..aku suke je..hehehe!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z