Cell Biology


aku menaip pada tepat 12.43 minit tgh malam (jam di laptop)..aku sangat tension dengan satu sebjuk nieh..CELL BIOLOGY..bg aku mmg ssah la subjek nieh..bukan ape..aku dlu ambk chemical engineering mne de cell bio kan..done2 lak tetibe time degree aku tukar kos ambk kos lain..mcm ni la gayanye..dlu belajar gak bio mse form 4 &5,tapi bukan la ssah mcm ni kn..lain gile kot..mampos aku..dh la aku tak fhm ape yg lecturer tu dok ckp dlm klass..time tuto plak die mmg bg kaw2 gile la..wa ckp sama lu..ssah kot soklan die bg..soklan application beb..arrrgghhh...ni mmg gile...



senior pon ckp lecturer tu mmg unpredictable..so aku nk jwb ape lg...mati...mampos...aduyai..isnin ni paper cell biology dlu plak tuh..aku rse paper maut la..even die 2 kedit hr pon..berbanding anatomy 4 kedit hr..aku tak tau la cmne..bce pon bce jgk la..but i cannot understand...agak down gak ar...aku lak dok umah..tak dok hostel..so blaja sowang2 la terkial2 kt cni..korang doa2kan aku dpt jwb paper cell bio isnin ni ye...Ya ALLAH, tolonglah hambamu ini..semoga aku dapat memahami cell bio dan dapat menjawab paper subjek ini dengan senang dan tenang..amin..

Comments

  1. la...nape ko xtnye nisa??die kn dak bioprocess..mayb die ade blaja...ko pinjam la note die time diploma dulu..mne tau ko leh phm ke....

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z