Kem U' Best 2010

Kem U' Best adalah singkatan daripada kem usahawan bestari...pd 22hb -27hb November aku pergi kem nie..anjuran UniKL..kem tu diadakan di UniKL MFI kt bangi...kem ni best cuma yang tak bestnyer die layan kterog cam seolah-olah kterog ni tgh menjalani orentasi..tolong grow up la..kterog bkn bdak2..apedaaa..yg bestnyer kteorg kne jual brg mcm direct selling tuh..mule2 kne wat company,logo company sume..best jgk..hehe...kterog kne jual produk yang diberi selama 3 hari..pastu last skali lpas dh abis jual sume..kne present financial and profile company..aku malas lak nak taip byk2..so sikit2 je la aku cerita..huhu..

Paling best skali di kem ni aku dapat kenal kawan-kawan dengan lebih baik..yana,adiah,kak yani,odah..maksud aku kawan2 kt group aku je..hehe..yang lain-lain kemudian la..haha..thks a lot kepada korang..walaupun sblum ni aku tak kenal sangat dan tak berapa rapat, kterorg dpt bekerjasama dengan sgt baik dan ade chemistry..tu yg sgt best..otak sekepala..asyik gelak2 je group kite..walaupun tgh busy..haha..u all the best la..group kte siap dapat ceo terbaik and logo terbaik..bkn calang2..huhu..semoga kte dapat bekerjasama lg di masa akn dtg..sorry tak dpt join korang kt KAKS di genting,..

Comments

  1. wah!mcm best sgt je..ak pun dpt rase ko punye happy tu...hehehe...bgus la cuti2 ni ko happy je...take care ur self k...i'm so happy for u...

    ReplyDelete

Post a Comment

Boleh komen disini. Hehe

Popular posts from this blog

APAKAH ITU JUZ' AMMA?

Kisah aku 2021, Part 1 cerita litmatch apps cari jodoh

Kisah litmatch part 5 - Hati aku mati terus hidup balik , Part 1: Kenal dengan Z